A Warm Introduction

Assalamualaikum & hi semua!☺

Nama saya Nuruzawani dan saya adalah Beauty Consultant Mary Kay!❤

Baru sangat lagi menceburi bidang kecantikan bersama Mary Kay. Saya mendaftar sebagai Beauty Consultant Mary Kay pada bulan April tahun ni dan sekarang dah memasuki bulan ketiga bersama Mary Kay..

Meh nak share dengan korang semua FAKTA RINGKAS MARY KAY Inc.

  • Mary Kay Ash memulakan syarikatnya pada 1963 dengan modal $5000 daripada simpanan peribadi dengan hanya 9 orang Beauty Consultant.
  • Hari ini, Mary Kay adalah salah satu syarikat kosmetik terbesar di dunia dengan lebih daripada 3.5 juta Beauty Consultant yang meliputi lebih daripada 35 pasaran di seluruh dunia.
  • Biasanya dalam setahun, Mary Kay membelanjakan jutaan dolar untuk menjalani lebih daripada 500,000 ujian untuk memastikan produk Mary Kay memenuhi piawaian kualiti, keselamatan dan prestasi yang tertinggi..
Mary Kay sebuah syarikat yang penyayang! Misi Mary Kay adalah untuk memperkayakan kehidupan wanita..

Mary Kay Ash membangunkan syarikatnya berasaskan nilai - nilai teras.

Yang pertama ialah Golden Rules: Layani orang lain sepertimana yang kita ingin dilayani.

Yang kedua merupakan prinsip keutamaan yang dipegang teguh oleh Mary Kay, Tuhan pertama, keluarga kedua, kerjaya ketiga.

Impian beliau adalah menawar peluang yang tidak terbatas kepada wanita agar mereka mencapai kejayaan peribadi dan kewangan.

Jom kita cipta kejayaan bersama Mary Kay!

Sebarang pertanyaan berkenaan dengan Mary Kay, bisnes atau produk, skincare class or basic makeup class, feel free untuk hubungi saya ❤❤

Your Beauty Consultant,
Nuruzawani
014.931.9316

COD AREA ALOR SETAR, POSTAGE SELURUH MALAYSIA

Thank you for reading! ☺☺

Comments

Popular Posts